Wyszukiwarka
Masz pytanie?

wysyłka

KOSZT WYSYŁKI

  • Dostawa suchej karmy powyżej 12 kg wagi lub zamówienie o wartości powyżej 149 zł brutto jest bezpłatne bez względu na wybrany sposób płatności.
  • Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości to 8,90 zł brutto przy przedpłacie przelewem lub 20 zł pobranie.
  • Bezpłatna wysyłka nie dotyczy zamówień składających się w przeważającej części z żwirków dla kotów, których waga przekracza 31kg. Cena za dostawę takiego zamówienia ustalana jest indywidualnie!

TERMIN REALIZACJI

  • Czas realizacji zamówienia nie przekracza z reguły 48h, zastrzegamy sobie jednak prawo do wydłużenia tego czasu z przyczyn od nas niezależnych. O zmianie czasu realizacji zamówienia klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  • Towar będący na magazynie i zamówiony do godz. 9.00 wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym lub elektronicznym realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
  • Zamówienia płatne za pobraniem, realizujemy natychmiast.
  • O rozpoczęciu realizacji zamówienia powiadamiamy drogą mailową.

DOSTĘPNOŚĆ

  • Nasz sklep skonstruowany jest w taki sposób aby możliwie najskuteczniej wyeliminować sytuacje zamówienia produktu, którego w danej chwili nie ma w magazynie i nie ma możliwości jego natychmiastowej wysyłki. W związku z tym zastosowaliśmy poniższe opisy:

    Produkt dostępny – oznacza, że produkt znajduje się u nas w magazynie i można dodać go do koszyka.

    Produkt chwilowo niedostępny – oznacza, że produktu nie ma na w tej chwili w magazynie i nie ma możliwości dodania go do koszyka.

DOSTAWA

  • Przesyłki dostarcza firma kurierska InPost w godzinach 9.00 - 17.00. Jeżeli pod wskazanym adresem nie ma nikogo dyspozycyjnego w tych godzinach, sugerujemy zamawianie na adres miejsca pracy (firmy) lub sąsiada czy krewnego, który będzie mógł odebrać paczkę. W standardowej usłudze nie ma możliwości wyboru godziny dostawy - kurier dostarcza paczkę według ustalonej przez siebie trasy przejazdu. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo z numerem listu przewozowego i kontaktowym numerem do właściwego oddziału UPS. W takim przypadku prosimy o kontakt z  firmą kurierską i umówienie następnego dogodnego dla Państwa terminu odbioru przesyłki.
  • Przy zamówieniach składanych przez serwis internetowy w przeddzień dostawy klient zawsze otrzymuje potwierdzenie mailowe z informacją o wysyłce wraz z numerem listu przewozowego.